By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
På vegne av vår kunde, et ledende forretningsadvokatfirma, søker vi etter en medarbeider til sentralbord og resepsjon. Oppdragsgiver er i utvikling, og man må derfor være åpen for endring i oppgaver og stilling. Firmaet har lang fartstid i sin bransje og har hatt en hyggelig vekst de siste årene. Du vil jobbe i et team, der det er forventet at man kan steppe inn og ta hverandres arbeidsoppgaver ved fravær.
Vi ser etter en kandidat som har noen års erfaring som resepsjonist. Vi ser etter noen som evner å ha overblikk, har høy arbeidskapasitet og en «ingen oppgave for stor eller for liten»-holdning. Du har gjerne erfaring fra hotell.
Kvalifikasjoner og egenskaper
Arbeidsoppgaver:
De tilbyr:
Oppstart er januar 2019.
Dersom du har noen spørsmål knyttet til stillingen, ta kontakt med Vegar Mørk på vegar@abcpersonell.no eller på 22 98 93 92. Søknad og CV sendes via «Søk her», men for å forenkle prosessen mest mulig for deg, er det valgfritt hvor mye du fyller inn.
Nøkkelord | Resepsjon og sentralbord, Administrasjon, Sentralbord, Resepsjon |
Bransjekategori | Administrasjon / Kontor / Personal |
Bransje | Sentralbord / Resepsjon |
Arbeidsgiver | ABC Personell AS |
Youngstorget 4 | |
0181 OSLO | |
Nettside | www.abcpersonell.no |
Tiltredelse | Januar |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Resepsjonist |
Sektor | Privat |
Omfang | Vikariat |
Antall stillinger | 1 |
Vegar Mørk Rekrutteringskonsulent vegar@abcpersonell.no +4722989392 |